Pierwszy przystanek wyprawy Shishapangma Ski Challenge

18-09-2013
 
Tagi:wyprawa,shishapanga ski challeng,himalaje,andrzej bargiel,grzegorz bargiel,kathmand,ośmiotysięcznik
 

 

Realizacja tak ekstremalnych marzeń to nie tylko wyzwanie fizyczne i psychiczne, ale również finansowe. Na szczęście są w naszym kraju firmy, które są gotowe poprzeć nawet najbardziej ryzykowne przedsięwzięcia. Pierwszą z nich jest firma CTL Logistics kompleksowy operator logistyczny,  który jest sponsorem strategicznym wyprawy. Kolejnymi jest LOTTO, sprzęt elektroniczny Sony, oraz łączność satelitarna TTcomm. Ekipę  wspierają sprzętowo Salomon, Sunnto, Atomic, Pajak, a skrzydeł dodaje im Red Bull.

 

Zdj. Kin Marcin/Red Bull Content Pool

 

Dodatkowe zdjęcia z wyprawy można znaleźć na stronie www.redbull.pl oraz w serwisie mediowym Red Bull Content Pool. Najnowsze informacje z ekspedycji będą publikowane blogu Andrzejbargiel.com, fanpage’u oraz na platformach partnerów medialnych czyli National Geographic, Maleman, Art. & Business, Teleexpress, RMF FM i Spotkania z Filmem Górskim. O oprawę PR’ową akcji dba firma JoyRide.

Aktualności powiązane